Proje Kodu | 2019-3-SK02-KA205-002312 | |
Proje Adı | DiGi YOUTH: Innovative Training for Digital Youth Work and Inclusive Youth Organisations | |
Bölümü /Kurumu | ||
Yürütücü | Öğr.Gör.Dr. Efthymia STAIOU | Endüstri Mühendisliği |
Araştırmacılar | • Prof.Dr. Levent KANDİLLER • Doç.Dr.Yasin ÖZARSLAN • Doç.Dr.Gökay ÖZERİM • Burcu KİPER • Güldan KALEM • Ayşe ŞEN • Öğr.Gör. Can GÜVENİR • Nejla GÜNDOĞAN |
|
Öğr.Gör.Dr. Efthymia STAIOU | ||
Proje Ekibi | • Prof.Dr. Levent KANDİLLER • Doç.Dr.Yasin ÖZARSLAN • Doç.Dr.Gökay ÖZERİM • Burcu KİPER • Güldan KALEM • Ayşe ŞEN • Öğr.Gör. Can GÜVENİR • Nejla GÜNDOĞAN |
|
Danışmanlar | N/A | |
Proje Metni | DiGi YOUTH Projesi, dijital gençlik çalışmalarını planlamalarına dâhil etmek için gençlik pratisyenleri ve gençlik örgütleri personeline, simülasyonlar ve iyi uygulamalar paylaşımı yoluyla eğitim sunarak gençlik çalışmalarının kapasitesini arttırmayı hedeflemektedir. Ayrıca, dijital gençlik çalışmalarının değerini yükseltmek ve göstermek için fırsatlar yaratmayı amaçlamaktadır. Proje, dijital çağda açık ve yenilikçi uygulamaları destekleyerek kaliteli gençlik çalışmalarını teşvik etmeyi amaçlamaktadır.Proje, gençlik çalışanlarına dijital gençlik çalışmalarını farklı ve dinamik bir biçimde sunma konusunda eşsiz bir fırsat sağlayacaktır. Gençlik çalışanlarını doğru çözümlere yönlendirmeyi amaçlayan simülasyon oyununun yaratılması, gençlik çalışanlarının bu tür bir eğitimi için bir emsal teşkil etmektedir. Simülasyon, gençlik çalışanlarını teşvik edici bir ortama çeken gerçek yaşam uygulamaları ile oyun deneyimi arasında yenilikçi bir karışım olacaktır. Simülasyon, gençlik çalışanlarını özgün ve teşvik edici bir ortama çeken, gerçek yaşam uygulamaları ile oyun deneyimi arasında yenilikçi bir karışımı barındıracaktır. |
https://digi-youth.com/?fbclid=IwAR3iQrM7eK0FsUBPjZ6umfvJh6tHnjhMHNjeUkxc_qc6jSl4MNvJCcHmGUs#/en/